reklama

Specialny talent na kupu pokazenej elektroniky

Fotoaparat, dvakrat diktafon, vsetky styri mobilne telefony, pocitac doma, pocitac vo firme a dvakrat MP3 player...na prstoch vyratuvam vecicky elektronickeho charakteru, ktore mi patrili a ktore sa vzdy pokazali. Vzdy som mala stastie na kazovy vyrobok a jediny kus do ktoreho som sa trafila je moj stary discman. Tato zaujimava reflexia mi napadla ked som predvcerom vyberala za tento tyzden uz treti MP3 player a s nervami v koncoch po predchadzajucich nekonecnych hadkach s katalanskymi predavacmi vo FNAC som dufala, ze sa nebudem musiet vratit stvrtykrat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)
Obrázok blogu

Mozno mam nejaky skryty talent a ak je v obchode pat zlych kusov na tisic, tak jeden z nich zarucene skonci u mna. Prvy mobil sa zasekol, druhemu vypadol display okamzite, tretiemu sa zrubal soft a tento najnovsi som musela menit dokonca dvakrat. Aj to sa este teraz obcas cvicne sam od seba vypne.

Slavnostne zlozenie mojho prveho pocitaca sa nezaobislo bez problemov. A tak sa armada zlozena z bratrancov a zo strykov, ktori sa v tom vyznaju vyskytovala nakopena pri mojom compe na kazdej rodinnej oslave. Instalacia, reinstalacia, kompletne prehadzovanie a nakoniec urgentny prichod zachrancu Kajka, ktory po par hodinach hodil flintu do zita a pre istotu odstranil zvukovku. To vraj aby sa mi ten Word stale nevypinal. Ja som, samozrejme, v mene pokojneho dopisania diplomovky suhlasila s odinstalovanim hocicoho okrem Wordu a disketovej mechaniky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vo firme sa mi usiel pocitac, ktory je podla slov mojej zufalej sefky to najhorsie, co tam videla. Neustale problemy, zmena TCP/IP pred kazdym ukonom, databaza, ktora zahadne nefunguje len z mojho compu, tlaciaren s vlastnym svetom, zablokovany Lotus Notes...To vsetko sposobuje, ze na IT oddelenie volam minimalne trikrat denne a vcera mi dokonca osobne volal najvyssi technicky boss aby sa na vlastne oci presvedcil, coze sa to tam u mna deje. Vsetko poopravoval...O patnast minut bumho, pre istotu sa tradicne zrubal cely SAP. NIe, pocitac vam nevymenime, nevidime na nom ziadnu chybu. Kde je tu logika???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najnovsi pripad je sada MP3 playerov. Prvy zacal palit baterky...kazdych dvadsat minut jedna hlasila odchod do vecnych lovist. Po piatich tyzdnoch na oddeleni reklamaci mi povedali, ze mozem prist a vecicku zamenit. Pre istotu som si ju zamenila za drahsiu hudobnu okrasu, konecne aj s displayom. Hned prvy den sa zablokovala...Co dodat? Vo FNAC len nedbanlivo podotkli, ze tam chodia denne stovky zakaznikov na reklamacne, a preto vraj nie je cakacia doba sest tyzdnov nicim nezvycajnym.

"A viete preco vam chodi tolko ludi na reklamacne??? Lebo predavate odpadovy tovar!!!!," precedila som vtedy nasupene na predavaca bohorovne tvrdiaceho, ze ich vyrobky su prvotriednej kvality. Treti MP3 player som is uz pre istotu kupila inde. V malej, zastrcenej ulicke su obchody, kde predavaju tovar zhabany na lodiach. Za vyhodne ceny. Malu ulicku som podla mapy nasla, kupila som si novy MP3 player s 2GB pamatou, za cenu nizsiu o jednu patinu. Stalo to za to. Len dufam, ze sa mi moje nove zlatko nepokazi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak rozmyslam, ci je to vsetko nahoda. Alebo ma tie veci nemaju rady?Alebo? V lete sa totiz chystam obohatit svoju zbierku o notebook...Nerada by som ho rozbehala, vsetko nainstalovala potom letela na reklamacne a opatovne par tyzdnov cakala :(

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu