reklama

Najlepsia dovolenka - v Bratislave

Ze dovolenka? Ze v Bratislave? Ze ziadna slava??? Ja tvrdim ze uplynule dva tyzdne rozhodne patria medzi top  ak nie aj uplne navrch rebricka dovoleniek najvydovolenkovanejsich. Rodina, priatelia, kaviarne, restauracie, kina.Dlhy spanok bez budika. Ako v bavlnke - medzi svojimi. Je smutne, ze clovek musi vypadnut do cudzej krajiny aby potom nalezite ocanil veci, ktore sa mu dovtedy povalovali pod nosom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Cele dva tyzdne som sa po rodnej Bratislave prechadzala ako mechom ovalena. Po osmich mesiacoch bolo vsetko akesi krajsie, lepsie, ocarujucejsie. Ulice cistejsie, pamiatky velkolepejsie, budovy pravidelnejsie, kava chutnejsia, ludia milsi...

Kazdy den som sa stretla minimalne s troma priatelmi, vsetci sa ku mne spravali milo, vsetci sa uprimne tesili ze ma vidia a ja som bola kazdy den minimalne trikrat dojata a euforicky nadsena. Dokonca sme mali doma zapusteny vianocny stomcek a cez vikend sa zlietla rodina, doniesli sa darceky a ja som tam so ziariacimi ocami rozbalovala svojho oneskoreneho Jeziska. Od mamky som dostala darcek, ktoreho cena sa neda vyvazit peniazmi. Padla mi sanka, ked som z ligotaveho papiera vybalila tych dvesto stran napisanych na staruckom pisacom stroji. Vraj je rad na mne, aby som to dokoncila - tatinov rozpisany roman, ktoreho zaver nam zobrala smrt...Ja viem, ze ho dokoncim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som na kubanskom koncerte legendarnych Buena Vista Social Club, zazila som zaujimavy cajovy obrad a ziskala pri nom predbezny prislub ucasti milej spolocnosti na pripravovanu put do Compostely. Spominam aj na obzvlast vydarene blogostretko, tradicne spagety u babky, prechadzky pri Dunaji a ine udalosti minulych dni.

V podstate to bol jeden cely rok stlaceny do niekolkych velmi intenzivnych dni. A dnes som opat spat v Barcelone. Za oknom bubnuje dazd, pod perinou je teplo, pocity sa miesaju. S odstupom mam pocit, ze rozhodnutie vypadnut na par mesiacov prec bolo viac ako dobre. Sice krachlo jedno priatelstvo, ktoreho zvysky sa teraz valaju v prachu, ale ja som sa naucila spolahnut sama na seba a prezit aj s vedomim, ze nie vzdy je vsetko fajn. Ze aj v tom najkrajsom meste sa clovek moze citit absolutne sam, na dne, strateny a smutny. Sam, sam, sam...Dolezite je prilis dlho sa tymto prechodnym javom nezaoberat a vykrocit novym smerom. Naucila som sa nebrat niektore veci fatalne a tragicky. A tiez to, ze ak nieco ma byt, tak to bude...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hej! A este nieco. Mam, stale mam rada pomarancovy balzam na pery s vitaminmi :P 

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu