reklama

2006 / 2007

Odkyvam staremu roku. Celkom uprimne zhodnotene - bol najzlozitejsim a najakcnejsim rokom vobec. Uspesne som dokopala vysoku skolu a v Trnavskom kulturaku som si v tazkych brokatovych satach po pormocnej reci dekana vyzdvihla svoj titul. Cela rodina si vydychla. Zo styroch vnucat uz zostava cez brany promocnych oslav prehodit len jediny kus - to sa ale este par rokov nacakame.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Sunriseeeeeee
Sunriseeeeeee 

A konecne som po dvanastich rokoch snivania pristala v zaslubenej zemi. Mam pracu, slusny podnajom, priemerny plat a zijem tak, ako som chcela. Prave dnes som si to uvedomila. Dnes, ked som sedela v Parc de la Espanya Industrial, slnko sa odrazalo na vodnej hladine, fontana tvorila posobivu kulisu. Ja som sedela na lavicke, citala noviny a pozorovala rodiny s detmi na pikniku ci mladych hrajucich futbal. Sedela som len v tielku. Gycovitu scenu v posledny decembrovy den doplnali cajky a kacky naokolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prezila som polroka so sefom, ktoreho strategiu by sme mohli nazvat ako Zahranicny podnikatel prisiel vyuzivat lacne Slovensko. Polroka nudneho zivota sekretarky, polroka vytvarania tabuliek, kontaktov s ditributermi, sedenia v improvizovanej kancelarii, ale najma plnenia mnoho krat absurdnych napadov bossa. 

Snad som sa osvedcila ako doucovatelka spanielciny a studentom cosi skutocne zostalo v hlave aj po mojom odchode. Trapenie sa s prechodnikmi, nerealnymi podmienkami si s niekolkymi druhmi minulych casov, kedy som pri priprave lekcii s udivom sama zistovala, co vsetko sa v spanielcine nachadza a co vsetko este neviem. Vacsie umenie vsak bolo tento jav umne zamaskovat a "spanielsku dedinu" relativne uspesne vysvetlit

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Bola som prvykrat v Budapesti, videla som Bratislavu z miliona novych panoram, naucila som sa vydrzat v praci niekolko dni po sebe s troma hodinami spanku. Sklamala som a bola som sklamana. Zazila som tiez ake to je, ked niekto so mnou zametal a spraval sa ako k hracke. Ale tiez nevidany obdiv, uctu, nehu a pocit, ze si niekto ozaj vazi, ze je so mnou. Po burke vychadza slnko...

Pohadala som sa s clovekom, ktoremu patri vyznamna cast v mojom srdci. Kvoli kravine. KRAVINE. Neviem, ci sa to este bude dat napravit. Viem, ze to bude citat. FLAMENQUITO - DANDI PROSIM TA NEHNEVAJ SA NA MNA! DANDI, PREPAC. CHCEM TA SPAT DO OKRUHU MOJICH KAMALASOK :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napriek vsetkemu vsak bol rok 2006 dobry. Vsetky prezite veci zjavne bolo nutne prezit. Vsetky prezite veci urcite nejakym sposobom ovplynia a vyformuju mozaiku mojej osobnosti.

Takze do toho noveho snad len pokracovat v zapocatej ceste, vniest do svojho chaosu pravidelnost, pobudnut este zopar mesiacov v tejto krajine. Ale najma nech som spokojna.

A este nech nezapadne slnko! 

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu