reklama

BLOGOREALITY: Ostry start, mladicky elan, opoclovek vo fitku

Zapisky z boja proti desiatim kilogramom: Prvy tyzden uspesne za nami. Nazvala som ho koordinacnym, lebo som sa par dni pokusala  skoordinovat telo s mozgom a zvysnymi aktivitami. Prijem potravy pomalym tempom klesa a zufale pokusy o zachovanie pravidelneho plnenia zaludka sa blizia k miernym tempom k realite vsednych. Navstivila som trikrat posilnovnu. A dokonca som tam aj poctivo podla vyrobeneho planiku odkrutila sadu modrych a dve sady oranzovych cvikov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Bicepsy este nevidim, ale po sade modrych cvikov cielenych na ruky som hornymi koncatinami pohybovala len velmi decentne a opatrne. Posilnovna na mna nespadla, nikto znechutene neutiekol a odmenou za utrziavanie prevadzkovej teploty 70 az 80 bol priamy vyhlad na katalanskych fesakov.

Katalanski fesaci z nasej posilnovne su sice vypracovani a pojem atraktivni si zasluzia, ale su zjavne aj nadmieru jednoduchi. Za dvadsat minut pozorovania jedneho schopneho jedinca som napocitala presne

5x dvihnutie tricka a zalubne ohmatavanie abdominalov plus ulisny usmev ako bonus k tomu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

7x akoze nenapadne dokladne sledovanie akoze frajerskej chodze. Podla mojho nazoru chcel mlady otestovat, ci ozaj zvodne kyve nohami a k tomu adekvatne potriasa hlavou.

3 x cudny cvik s cudnym nastrojom v pozicii, pri ktorej chcel evidentne sledovat svoje dokonale pozadie, nak mi zmysel toho celeho unika.

10x ocumovanie babeniek a snaha tvarit sa bozsky v style Ja som Mr. Olympia a na vas, zenske, mi vobec nezalezi

Nie ze by to prilis suviselo s mojim visenim na pristrojoch, ale musi sa clovek potesit predsa. Aspon trochu sa zabavit...Po zabave nasledoval dril a pysna Mery zas raz ficala hlavou proti Cinskemu muru. Pri striedacke s jednou muzatkou som si proste nedala dole desat kil zavazia, ako sa na zaciatocnicku patri, ale idiotsky som zapasila s muzatkinou dvadsatkilovkou a tvarila som sa, ze pre mna je to bezne, takymito tarchami machat...ts!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rucicky viseli zvolna pri tele, a ja, ako opoclovek alebo zena ktora vlaci tridsakilove tastky z TESCO som sa slimacila domov. Znicena, spotena, znechutena, brblajuca ako cert. Hrom do toho.

...A to si predstavte, ze som sa rano zobudila...A ZIADNE SVALY!!! :)

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu