reklama

Novy zostrih - dama z Chile s britvou

Slnko, sucho a hekotlitre morskej vody sa nezmazatelne vpisali do mojcich splihlych a vysusenych vlasov. Chvilku som uvazovala, ze vyhodim hriesne peniaze v miestnom kadernictve, ale predstava, ze sa ku mne priblizi katalanska dochodkyna a vycari mi na hlave neidentifikovatelne stredoveke mikado ma dostatocne vystrasila. Moznost, ze by som si zacvicila s noznicami sama sa javila rovnako neatraktivna. Vzhladom na zalostny stav blondaveho porastu na makovici som poziadali Bernie, aby mi pomohla. A od vcerajska mam na hlave suverenne najkratsi zostrih poslednych rokov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)
Strih sem / strih tam, nam uz je to vsetko jedno...
Strih sem / strih tam, nam uz je to vsetko jedno... (zdroj: http://www.extensionesymechas.com)

Usadili sme sa do kupelky a od Rakuskej uderky sme uchmatli velke, tupe, detske noznice s oranzovou plastovou ruckou. Ine neboli. Druha dama z Chile drzala po cely cas procedury obratne v rukach lampu, ktoru divoko naklanala v smere strihu a obcas mi nou preblysla pred tvarou. Ako na fizlici v Derrickovi, taky cudny pocit. Vsetci stali naokolo a Chilanky opakovali jedine slovo, ktore so ich s pozitkom naucila. Kazde dve minutu niektora z nich rozrusene zajacala: Megera, keep smiling! Pri pohlade na moju strnulu tvar to asi bolo nutne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povodne som chcela podstrihnut tri centimetre, ale potom Bernie dostala fantasticky napad. Ze zoberieme britvu a urobime na mojej hlave very funny, super chorro uces. S dodatkom, ze ak chcem mat vesely uces ako nosia Spanielky, mam sa stopercentne zverit do jej ruk a zaklopit kukadla.

Kukadla zaklopene a na zatylku pocit, ako keby mi vlasy obhryzala koza. Ziletka sa klze po mojcih pramenoch a ja citim ze Bernie zatina prilis vysoko. Druha dama si zurivo kuse do pery, kyvaca lampou a mrmle cosi ako Ay Megeraaaaaaa, estas superlinda (Jaaaj, Megera, si vlelmi zlata). Tak, kultove slovo megera pretina sustredene ticho a dlazka sa plni mojimi vlasmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Este posledne rady o nevyhnutnosti fenu a gelu, co ja na take pipkovske radosti nemam cas, a je to. Vsetci obyvatelia nasho bytu su nahrnuti v kupelke, stoja v botaskach v sprche a hykaju nad premenou...Tak co uz...mam o trochu kratsie vlasy...exoticke...nie zas prilis, ale ani nie malo...keby sa na tom popracovalo, dalo by sa z toho vykuzlit nieco, co nosila Meg Ryan...Ale to by clovek nemohol vstavat presne trinast minut pred odchodom vlaku, ze ano?

Uznavam, ze to nie je zle...Ma talent nasa Bernie, kupim jej jej oblubene cukriky a vyrobim tortillu, do ktorej sa Chilska dvojica zamilovala...Potencialny klon mladuckej Meg Ryanovej , aktualne pripominajuci bratranca Ita, kvoli novemu ochlpeniu na celom tricku, sa odporuca z kupelky. Michaela je napocudovanie tiez spokojna, aj ked na jej cudnu vlasovu teoriu mi to nesedi. Michaela totiz luuuuuubi dlhe vlasy a aj keby mala mat osoba na hlave iba tri riedke chlpy, aj tak sa Miska bude vzdy bit za to, ze ich musi mat co najdlhsie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvidime, co na to zvysok sveta. Kolegovia dnes v praci neusli, dokonca som obdrzala aj pozvanie do kina...Nebude to teda take zle. Zlate chilske paprcky...

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu