reklama

Blogerská búrka sa blíži

Už to je len pár hodín. Len pár hodín do stretnutia niekoľko desiatok blogerov. Bude nás veľa a ja sa nenormálne teším. Tesím sa na (na poradí nezáleží) Maaskota, ktorého som tisíc rokov nevidela. Na Beza, ktorého som sa už dlho chystala vidieť. Som nenormálne zvedavá na Eduarda. Som rada, že konečne naživo uvidím všetky tváre, ktoré patria ľuďom produkujúcich milé, vtipné, vážne či hlúpe alebo trápne textíky. Uvidím Mirku z Anglicka, Iwanku, ktorej problémy sa navlas podobajú na tie moje. Taktiež aj Viktora, ktorý vie uvariť kura s mangom. Samozrejme bývalého kolegu Tomiho, toho času bulvárneho nadšenca a literárneho nezbedníka :). Tak isto Právnik Maroška. Je mi ľúto, že face to face nestretnem Bylinkára Matúša z Kežmarku, seňoritu Katku z Nitry a pár iných exemplárov z ďaleka. Teším sa na všetkých, dúfam, že stretko bude dlhé a najmä pozitívne a milé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Obrázok blogu

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu