reklama

Radostný infantilizmus

Uz dávno som sa pohrávala s myšlienkou na nejaké umelecké vyžitie a už dávno  mi po rozume chodili myšlienky na farby na textil. A nech! Však sú Vianoce - povedala som si a vplávala do špecializovaného obchodu. Odišla som odtiaľ so sadou pre nadšených začiatočníkov. K tomuto závažnému počinu ma inšpiroval článok o herečke Kristíne Farkašovej, ktorá na stránkach jedného týždenníka prezentovala s nákazlivou radosťou svoju záľubu. Veselé, farebné tričká. Milé, chutné, hravé. Vraj to nazýva  radostný infantilizmus.  Hlásim sa teda aj ja do jej klubu a svoje insitné umenie a detské výtvarné cítenie radím k radostnému infantilizmu. Skúste to aj vy. Je to výborný relax a navyše číra radosť. Ako prvá si moje nadšenie odniesla mamkina nočná košela, ktorá sa premenila na veľkú vílu Amálku. Môj prvý výtvor vidíte na fotke. Chystám sa na včielku Máju a sériu s almodóvarovskými motívmi. Len tak, pre radosť. Moju a osôb, ktoré týmito milými dielkami budem možno obdarovávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

Marína Dobošová

Marína Dobošová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Španielsko, Pedro Almodóvar, flamenco, špagety s kečupom a výborná káva. Momentálne Indonézia. Na dlhšie.Weather Reports Zoznam autorových rubrík:  El mundo/Il mondo/The World/SVQue viva Espaňa!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu